2016年1月11日 星期一

拼命三郎

話說呢…我個人乾到似菜乾

於是我拼命飲水、又拼命去飲湯、再拼命飲糖水

傳說中的拼命三郎是如此練成的

我對手乾到我都唔忍心再用佢,歲月真的催人

我想食燉花膠,於是今次試用椰皇整,喜歡椰皇既味道


食譜:

椰皇     2個

已發花膠      2塊

鮮奶           200ml

冰糖           適量

1.好簡單又唔簡單要將個椰皇開蓋,先篤個洞倒起椰皇水

再開個頂,但我唔知點開,大少爺幫我的

2.放入發好花膠,再加粒冰糖


3.倒出來既椰皇水加入鮮奶 


4.倒回椰皇中,呢個份量除了夠倒回入2個椰皇外,仲夠整多一碗


5.用錫紙封好,燉一小時

6. Done





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾