2015年12月7日 星期一

Aveeno Baby

記得包包大約2個月開始,頭皮好乾,乾到會有頭皮
於是我用過很多隻BB洗頭水,但都無效
有一次我諗:頭皮乾,即係要用番d溫和滋潤既洗頭水啦
有朋友介紹我用Aveeno Baby既shampoo and wash 2合1
洗幾日後包包頭皮無咁乾後就好轉了
所以那時開始我就轉用Aveeno Baby
雖然當包包無乜出汗既時候,我只用清水替他沖涼
但佢出過街、出過汗後我都只用 Aveeno baby


 佢既cream剛試用,分兩隻既
粉藍色蓋係 Daily moisture lotion
佢能夠保濕,香港冬天天氣好怪
有時好乾有時又好濕,所以BB都未必需要時常用太滋潤既cream
保濕就已經可以

而深藍色蓋既係 Smoothing relief moisture cream
呢隻比較滋潤,有濕疹或敏感BB適用
天氣乾燥時就可以用呢隻


家中存有呢兩款,無論天氣乾燥定潮濕都有備無患
做人媽媽的確要為BB諗得週詳d呢



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾