2015年8月4日 星期二

劉新爐

 今日新蒸爐送來了

蒸爐有個好處,夏天煮飯唔會連自己都蒸埋

過新年我蒸糕一次過可以蒸8底,一切一切都令我慾罷不能

個新蒸爐係Bosch,價錢好合理之餘,亦都user friendly

今晚第一擊就蒸雞,蒸雞最能夠感受蒸爐美妙之處,有時間掣唔使睇火,20分鐘攪掂

腐乳蒸雞,個腐乳來頭也不少,係鏞記既董事長腐乳,配上鮮雞

好易整的

鮮雞   半隻或1隻

腐乳    3~4粒

生抽    半湯匙

胡椒粉   少許

酒         少許

生粉      半湯匙

將雞件加入生抽、腐乳、胡椒粉、酒撈勻,最後加生粉再撈勻醃半小時以上

用蒸爐的話就100度蒸20分鐘


靚仔,佢有時鐘、有火力調較,仲有計分鐘

放食物入去,佢會幫你磅重量再自動調較時間的


 我最欣賞有個兜,兜住蒸氣產生既水

舊那個蒸爐就係無呢個兜,我坐月時姐姐幫我拎蒸雞出來時,爭d比爐底既熱水灼傷

呢個功能唔覺眼但好有用


呢個爐入面有燈,方便影相




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾