2015年8月10日 星期一

大鑊了

是咁的,之前整親手指,都無好好地煮餐飯比大少爺

咁但係我又忙喎

然後又因為好耐無乜見朋友所以又要出去見下

所以都要煮簡單為主的

昨晚去完食Tea就唻個大鑊飯

一鑊過的焗豬扒飯

的確好大鑊,攪到大少爺今日要破例帶飯,真係辛苦晒

點解我要一鑊過?其實方便囉,或隻鑊放入個焗爐個感覺好hyper,無得解的

今次個焗豬扒飯加入了菠蘿,味道更似大家樂

我記得之前話過…生仔前一定要食個焗豬扒飯,但最後無食到

生完又唔想食,一食就要食自己整的

今次又是進步版,尤其是塊豬扒,唔需要加好多調味先最好食啊


飯底食譜:

蛋  2隻、飯2~3碗(視符人數)

將蛋炒飯,我用新鮮飯所以太軟身了

大家最好用冷飯,炒既時候加少許鹽


豬扒   3~4件

先剁好豬扒,再用鹽1~2茶匙撈勻,再加半隻蛋又撈勻,最後加生粉醃佢1小時以上

煎至金黃色就可以鋪上飯面

豬扒太多調味會令佢同個汁起沖突的

所以越小調味越好,但又不能不醃

呢個醃法方便之餘,用蛋醃過肉質唔會變un


汁料:

番茄      2個

洋蔥     半個

蒜頭      2粒

罐頭菠蘿        4片

茄膏       半罐

水          1~2碗

麵粉      1湯匙

鹽及糖       適量

將番茄、洋蔥、蒜頭爆香

轉小火加入麵粉炒勻,加入茄膏炒成膏狀,分幾次慢慢加水

加入鹽及糖,試味,加入菠蘿、煮至杰身就可以熄火


將汁淋上飯面


灑上芝士,用200度焗5-10分鐘便完成



我用呢個Fissler西式鍋煮的

詳情可看:https://www.facebook.com/fisslerhk?fref=ts 






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

1 則留言:

  1. 以前好中意食大家樂焗豬扒飯,但好耐無食過啦~你哩個版本好吸引呀!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾