2013年11月12日 星期二

西京DHA

天氣涼了,又落雨,頭又開始痛

雖然我好喜愛冬天,但唔包落雨

尤其呢種濕濕凍凍綿綿既…冷冷雨 Woow woow 

記得之前我寫過三文魚豆腐麵豉湯嗎?

咪話買三文魚骨加魚尾煲會無咁肥既

其實佢魚骨位都會連住一個邊位,個邊位都好肥

煲出來既湯會帶三文魚既油味,而呢種油味唔係個個受得

其實我會將佢剪出來,然後…做西京燒

三文魚既魚油係好有益,但有益唔代表好食

所以唔該…唔好以為有益就去強逼別人食,又以為係對人好

接受唔到就接受唔到

當然…我唔會浪費,但又唔會逼自己去食難食既

做西京燒吧!你會感覺佢另有一片天地的



做法:




味噌          半湯匙(視符你既份量,如果你整得多自行加)

味醂          1湯匙

糖             半茶匙

清酒          1湯匙(可以skip,我唔食得所以今次先加)

做法:

將所以調味撈勻,均勻搽上魚上,醃半日,然後預熱焗爐220度,焗8~15分鐘(視符火力)

*因為用味醂,所以會易焦黑,要注意!

*我買一pack魚骨煲湯,會有個邊位比較肥,亦係最多油既部份,所以我剪開用來燒





Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

3 則留言:

  1. 果種濕濕立立既感覺....幾難受....不過過埋今日, 天氣就好D啦~
    真係架, 你覺好食, 唔等於我覺好食....不過當係一個善意既提醒....之後就"左耳入, 右耳出"~
    黎緊天氣會涼DD, 大少奶你一早一晚要保重~

    回覆刪除
  2. 唔好太夜瞓,BB習慣左你個作息時間,出生後夜晚唔瞓,你仲辛苦......
    食譜我地等幾耐都得....

    回覆刪除
  3. 西京燒,正呀!!我最鍾意食
    我會放一隻蛋黃落去醃,燒完之後會仲香口

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾