2013年11月18日 星期一

好望角

雖然今日天氣好好,我心情一d都唔好

天氣一凍我又鼻塞,半夜醒來到7點先再入睡

係痛苦折磨

唉…好希望可以好好去睡,整整一個月每晚都扎醒,好既就即時再睡

否則磨幾個鐘,真係好辛苦,好希望奶皇包唔好怪我,我都身不由己

鼻塞唔用得藥,不停要打側身,一邊塞完又一邊,點睡?

講第二d…

幾個月來,大少爺都陪我食怪野,有時我只想湯撈飯,佢又唔想我再煮就陪我癲

當我心情、精神好時,總想整佢喜歡既比佢

於是打開個雪櫃良久,終於諗整個炸蝦角比佢食,配個酸甜汁

咁我可以食d洋蔥、青椒等等

其實呢個好易整,大家就快聖誕了,聖誕party中一定要有香口食物

呢個跟本易到同整三文治無分別既炸蝦角,呃到人既呢


重點:個酸甜汁自己調較好易,我最唔喜歡用現成醬汁

做到自己去做嘛



食譜:




正方型春卷皮  ,一開 4塊小正方型

蝦膠   1盒  ,外賣蝦膠通常只係攪爛,無撻過唔彈牙的,所以買外賣蝦膠要將蝦膠放入保鮮袋,再撻佢20~30下
咁佢會有彈性

酸甜汁:

茄汁    2湯匙

白醋    2湯匙

水      1湯匙

糖      1.5-2湯匙

0急汁   少許

洋蔥、青椒隨意

做法:

將蝦膠放入一塊小春卷皮中,然後再放一片上面,如是者做你所需份量

先煮汁:爆香洋蔥及青椒,再將醬汁所有材料撈勻,放入鑊煮滾,因為有糖既關係,個汁會自己杰身少少,如想個汁再杰先加生粉水

炸蝦角:熱鑊,燒熱油,因為蝦角扁身,唔需要落太多油,油份只需要蓋過蝦角便可以,燒到d油好熱,轉中火放蝦角,慢慢炸至金黃色

(如果油溫太熱,個春卷皮好易變黑色,所以油要夠熱後,轉中火去炸,就唔會變黑,金黃色靚之餘,蝦也熟)


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

3 則留言:

  1. 奶皇包一定唔會怪你~~
    可以一口一個.....又香口又滿足....

    回覆刪除
  2. 炸蝦角去酒樓飲茶必點ga我!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾