2013年6月8日 星期六

正版話梅冬瓜@沙田18


之前整過話梅冬瓜,其實係…跟沙田18去做

當日試菜的確難忘

話說沿路去都無乜大問題,直到去到大學站傾盆大雨,係大到無法形容

後來先知那個時候正正黃雨

渾身都係雨水,濕透




幸好,沙田18食物美味,足以帶回溫暖

的確…當日試菜既菜式美味,大家傾傾講講亦暢快

去片~~~~~~~~~~~~~~

涼伴櫻桃蘿蔔黑米醋

櫻桃蘿蔔其實比較少見用於中菜,出色



呢個係正版話梅冬瓜,太好食,令我好快整個翻版



順德撈肚尖

食既時候我唔知係乜,佢全無臊味,唔講真係唔知呢



徘有個准山既相要後補~

潮洲青欖燉肉汁,涼菜過後一個熱呼呼既湯

佢鮮甜,簡簡單單青欖中和肉既膩感



紫蘇冬菜蒸鱈魚

鱈魚嫩滑



羊肚菌啫鮮雞

熱騰騰雞仍保持軟滑



吊燒肉

好食,中菜真五花八門,呢個我第一次食,覺得好好食



豆醬炒茄子

初初我以為係…腸粉,佢其實係茄子,茄子用惹味方法做,從來都係配的


拍蒜沙茶炒河粉


呢個蒜子豆豉炆芋頭,令我諗起舅母成日蒸芋頭的


小蔥湘蓮番薯苗



西洋菜肉餅

用西洋菜去配合肉餅



沙田18既甜品從來都做得好出色,特別又好食

黑芝麻卷


面子鍋餅




黑糖薑番蘿雪糕

勁有薑味,like

其實仲有煎白糖糕、同我最喜愛紅棗蛋糕,但我錯手del左d相,So sorry




Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9
新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密



5 則留言:


  1. 吊燒肉...呢個我都係第一次聽...

    回覆刪除

  2. 西洋菜肉餅好特別呀,好食嗎

    回覆刪除

  3. 佢的雪糕係好好食

    回覆刪除

  4. 我最鍾意黑芝麻卷

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾