2009年5月23日 星期六

忐忑or忑忐


今日天氣好差,襯番我忐忑或忑忐既心情
我好想你地睇到我本書既反應啊
可惜....天意弄人
我要等多兩日

第一個讀者烏GG睇完,好彩佢話睇完都有快樂感覺!
鬆一口氣呢

今日天陰陰連帶相片都影得唔靚
相片黃黃咁呢

先送上一杯  抹茶Latte
去大阪時買既,今次去東京搵唔到啊
連抹茶粉都無買到
掛住買衫、買飾物、買碗碟、買刀叉、買野食,偏偏無買抹茶粉!





哈~~又玩我既玩具
呢隻玩具已經得到大少爺歡心
佢話我想買其他既就買啦
好少男人都覺得廚具係值得買貴d既呢

我恨煎呢款三文魚好耐
終於買到,外脆內滑 good~~~`




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾