2009年5月5日 星期二

慶祝


今年大少爺生日正日,正在旅行中

所以預先整個生日蛋糕比佢,預早切蛋糕

咁早係…旅行前我都唔會再得閒,所以琴晚好努力咁去整呢個蛋糕

大少爺食完後覺得好鍾意,呢個係黑加侖子mousse cake

懶得諗deco,就灑上食用金粉

墊底係手指餅,唧成潮洲魚蛋咁去焗做個底呢




有心情整蛋糕係............我拎校對本喇

終於放下心頭大石,今次相片靚好多,轉用大機真係靚好多

雖然未係完美,但最重要有進步,如有不足請大家見諒呢!

內頁設計又較上一本靚

睇番自己做過既50個食譜係有滿足感呢!今次唔同類型都有啊

散文都增多好多,我今次不停寫不停寫,散文都幾滿意

琴日我戰戰驚驚問編輯:即係呢.......你睇我散文,睇完有無開心感覺?

編輯答:有啊!有開心既感覺

令我放下心頭大石呢!




內頁偷影..........除食譜相外,裡面有大量相片

到底隔離張圖係乜呢?係代表乜食譜呢?哈哈


 


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾