2009年5月27日 星期三

素食版


哈~有件事我上星期想講
當然被我本新書掩蓋
但都要講一次

話說....上星期有一日,我好累,10pm就爬上床睇四奶奶同柴九
1030pm做完打算瞓覺
但又未瞓著,咁我咪睇下電視
跟住我睇到羅蘭姐全集都扮打電話,全集只講一句說話:
Hello)))))))I am the Queen ......of mystery....... palace

羅蘭姐既聲音好尖,讀英文既音好得意
因為呢句說話我睇晒成集
然後.....晌果幾日我不停打電話比朋友,就係講呢句說話

哈哈!自始之後我就每晚去睇"謎",目的等羅蘭姐會講乜
無得頂!

呢個係上海回鍋肉既素版
在我來講…我比較鍾意呢個素版
係用素鴨代替豬肉
將素鴨煎到香脆,加埋本身呢個惹味既醬汁
又另一種味道呢~




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾