2009年5月21日 星期四

小姐~我可以請你飲杯咖啡嗎?


哈~每次見到陳豪佢個Cappuccino咖啡廣告,我會好留心去睇

然後...又逼大少爺學佢果一句:小姐~我可以請你飲杯Cappuccino嗎?

估唔到我今日收到消息,我真係可以請你飲杯咖啡啊!

係真架!

等我練定低八度既聲去講呢句:小姐~我可以請你飲杯咖啡嗎?

第時.......應該係好快,我可以去勻28區既書局

不停同人講:小姐~我可以請你飲杯咖啡嗎?

詳情..............今晚公佈啦!

小姐~我可以請你飲杯咖啡嗎?

小姐未飲到,我家大少爺就可以食到

晌我已經焗緊呢個咖啡曲奇時先知道呢個消息

真係好巧合

講番個曲奇,今次用番上次個食譜,將茶轉為咖啡,真係易整又好味呢

係呢.................小姐~我可以請你飲杯咖啡嗎?

哈哈哈哈哈




食譜 (約20塊)(參考自孟老師手工餅乾100道) copy vanlily

百爵紅茶1包
牛奶 1湯匙
無鹽牛油 70g
糖粉 30g
鹽 少許
低筋麵粉 120g
梳打粉 少許


1) 紅茶包剪開, 茶碎加牛奶浸泡約30mins
2) 室溫牛油加糖粉用打蛋器打至均勻, 加入(1)的茶葉
3) 篩入低筋粉, 梳打粉, 用刮刀切伴
4) 做好的麵糰放入雪櫃(普通格)30mins鬆弛
5) 揉成每份12g的圓球, 放在焗盤上壓平
6) 180c, 焗20mins


*咖啡味可以用一湯匙咖啡粉去代替茶包

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾