2009年5月13日 星期三

Day 2 @ Tokyo 2009


大少爺生日

所以將tea既蛋糕放頂





好奇怪我咁早返酒店?
其實我同大少爺行足一日,加上買完野想放低野繼續行池袋
仲有夾公仔
所以上酒店休息一下先

生日都要食長壽麵,食我都鍾意既烏冬
真係開心得多啦
呢間烏冬真係每次都覺得好好味

自己揀配料我要炸雞,大少爺要炸乜乜


然後去銀座
大少爺好鍾意銀座既呢












生日一定要食生日蛋糕,今次去shisedo



















叫甜點套餐,每一款都好好味



有2杯迷
你芭菲、一杯焦糖燉蛋

2件古力蛋糕、一件士多啤梨mousse、一份黑加侖子mousse



呢間既餅店蛋糕好靚啊







之後去玩具博物館,影下玩具

有旋轉木馬啊!無..................想你地會記起我新書封面之嘛

下面隻匙羹係電話繩,咁大隻羹掛晌電話都幾型





再去新宿行街,大少爺生日禮物揀左兩件衫呢





晚餐
見到有鰻魚飯
大少爺話想食



我就食鮪定食呢





唔少得我同大少爺都念念不忘既抹茶甜品店既雪糕啦
呢間啊!
晌小田急既食堂街內抹抹茶甜品店







大少爺、祝你生日快樂、年年都有今日、歲歲都有今朝(呢兩句送埋比自己,咁我咪年年晌佢生日時都有得去旅行囉)

係時候再落街喇!希望夾到多d的公仔擺上黎啦


















沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾