2008年1月7日 星期一

Today's special @ Harlan's & Jack's Terrazza Ristorante


今日同GG行街,為目標而到Tst

目標當然到手啦!

之後到TST 連卡佛,但多數平底鞋,我著慣高跟鞋

後來轉到Ifc連卡佛,亦搵到目標啊!還是IFC最好

之後到Harlan's high tea,食物進步咗

始終係我 high tea既 1st choice

Harlan's既lunch都好好架!可以參考--->Lunch @ Harlan's





 







天色都幾好,鍾意Harlan's可以望到海




我同GG每人都成功收購Dior頸鏈呢個目標




跟住會合Vanlily再去 Jack's Terrazza Ristorante 同Tan Tan補祝生日

好開心既飯聚,而且自成一角,可以放鬆地笑笑說說

可憐既GG食完飯仲被我拉去Sogo

因為我未買夠!要買多樣先肯返屋企

我都話我好渴..............買野架啦!






 



 





仲有餐廳為Tan Tan而設既生日蛋糕




Tan Tan

遲來的生日飯,希望你鍾意生日禮物

祝你越來越靚、快快樂樂啊

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾