2008年1月9日 星期三

小幸福


今日勁忙,家有喜事

返到得2.5個鐘得閒,就返屋企抖抖再出去

今日無食下午茶

即煎3條靚舅母包比我既腐皮卷,舅母包好多條比我

靚舅母話好易整,我都知我會學曉

但香港親人唔多既我,有靚舅母特別因我喜愛而做既腐皮卷

每次都有開心幸福既感覺

當靚舅母打電話比我好溫柔地問我想食乜

我就會答:腐皮卷

靚舅母就會好溫柔地答:好呀!整比你

為咗呢份感覺,所以我堅持唔學

不過…Bear Bear舅父戲弄靚舅母時,靚舅母都會鬧佢架

但好sweet呢




*好耐無煮飯決定聽晚挑戰自已諗定4餸1湯、仲有靚蛋糕

努力啊!

19 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2008年1月9日 晚上7:13


    yeah!! 111111

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2008年1月9日 晚上7:16

    家姐..
    靚舅母既腐皮卷除左好味,,, 最重要係充滿"L-O-V-E"
    就好似我們這一家咁... 互相相愛!!!
    今晚你實會好攰,, 但亦都會好開心~~
    我地呢邊聽日放假,, 我可能會出街,, 唔好擔心我!!
    妹妹上

    回覆刪除

  3. 正如我一樣,返到媽媽家都會等她親自下廚,煮我最鍾意食的。.2222222

    回覆刪除

  4. 有人為自己整食物永遠喺最幸福嘅事。 好靚嘅腐皮卷喔!入面有咩嘢餡呢?齋?

    回覆刪除

  5. 如果妳研究成功腐皮卷,可唔可以分享個食譜呀!我都想叫鐘點整呀!唔該!

    回覆刪除

  6. 簡單..但不易做呀..

    回覆刪除
  7. 得到幸福o係你福氣....真"燉"你開心

    回覆刪除

  8. 圓圓 : 晚安啊 ~
    我今日又O到10pm 去唔到睇鞋呀, 嗚嗚嗚 ~

    回覆刪除

  9. 4餸1湯... 太豐富啦!!!!

    回覆刪除

  10. 係呀...有時假手於人係一種幸福來o架
    4送一湯?白飯係咪唔裝?

    回覆刪除

  11. 很窩心的小幸福呢~~

    回覆刪除

  12. 我媽咪都好中意整腐皮卷架...不過依家少咗lu

    回覆刪除

  13. 你舅母的廚藝好得呢!每次見你 post 出來的食物都是好吸引的
     

    回覆刪除

  14. 雖然冇得食,但食吓都覺得開心

    回覆刪除

  15. 雖然冇得食,但睇吓都覺得開心

    回覆刪除

  16. 大少奶 ~~
    有份o甘既小幸福  唔學整係o岩既
    你真係冰雪聰明既大少奶 
    因為o甘 所以有呢份幸福感覺呢
    你呢篇文章 我深深感受阿

    回覆刪除

  17. 好味道的........... 我又好想食呀 !

    回覆刪除

  18. 只要係親人親手用心去做既
    佢蒸碗飯比你都一樣咁開心啊!

    回覆刪除

  19. OH~我好喜愛的腐皮卷啊!點整ka?我好想學,
    我想問下..裡面個D係咩餡呢!?

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾