2008年1月4日 星期五

癲女散蔥


呢幾日忙於屋企嘢又忙於姑仔結婚

好耐無買嘢比自已

琴日約大少爺食晚飯,見有10分鐘時間多就去百德新街諗住行個圈

結果…我去餐廳會合大少爺時,拎住一個大i.t 紙袋

我用唔夠10分鐘就買對長boot,可想而知我幾咁渴.......買

聽日開始就忙喇!各類活動展開,回復行街、聚會既活動

所以我要清下個雪櫃,尤其係買菜搭既蔥

琴日整腸粉用唔晒,結果整蔥油餅

跟春桔食譜,不過我整厚版,因為懶烘咁多塊

仲有…南北杏無花果雪梨水




之前買咗張米白色加好淡既香檳金色暗花圖案既餐枱布

睇落好簡單,但加任何類型既餐墊都靚,又一証明越簡單、越美好!




我鍾意將所有材料善用,蔥可以煮碗麵加落去,但我偏偏要將佢身份提高

果然係......癲女散蔥

甚至為咗一棵蔥將呢期既三粒字主題,加多一粒字

哼!

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾