2008年1月28日 星期一

梨黯然


灰灰的天 空空的街 千串細雨點
用斜紋(我用圓點)交織出一張冷面
微涼的風中 街中一把遭棄置的破傘
像說怎麼過這一天

我就快發癲,Woo o ooo

又凍又濕,想洗嘢攪到無從入手
睇天氣預測,過幾日我約咗人一齊去辦年貨(唔係shopping啊)又落雨

呢幾日天氣影響心情連帶個strawberry short cake都帶點憂鬱、有點黯然

噢!

其實個蛋糕,係因為預備過年要清一清個雪櫃

盒忌廉又唔夠做mousse cake就打起佢整strawberry short cake

做咗幾個,留番一個比自已,其餘送比short short地既kathy、rosa


*呢幾日我都失驚無神好肉緊瞇埋眼、緊握拳頭+放聲唱:冷冷雨 Wo oooo 沒焦點因找不到你

攪到大少爺一見到我想開口唱時,就會自已唱咗先以防我又大聲叫

我一聽到佢唱忍唔住笑就唱唔出

哈哈!佢呢個方法減少好多噪音,萬試萬靈

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾