2007年4月4日 星期三

King & I


大少爺3點幾晌九龍灣上完Course,行完ikea再行APM
到6點唔夠就肚餓食飯
我揀呢間餐廳因為係泰國、越南既餐廳
但唔係fusion菜式,係一間有兩種菜式既餐廳
泰國菜同越南菜我都鍾意,因為呢兩款菜式都有好香既香料
訂位講明1.5個鐘交檯,上菜快但又夠熱
餐廳較暗,坐卡位


冬陰功
隻蝦都幾大,夠酸夠辣,都貼近晌泰國飲既味道

好好味既炭燒豬頸肉

越式春卷
都好味,比一般越南餐廳既更好

麵包咖喱雞
個面係類似印度酥餅既味道、質感,好味
雞好滑,兩個人食呢個就唔好叫粉麵,因為食唔晒

會有waitress拆開麵包,個鴨仔盤其實幾大,好多雞
 

兩杯飲品
大少爺既  芒果、士多啤梨 smoothies
 我既薄荷柚子smoothies ,好味     
 

聽日表弟幫我換底板,終於可以自已有番部腦,呢半個月好唔慣用大少爺部notebook
通常表弟嚟我都會整多d嘢比佢食,見到佢我同大少爺都好開心
佢最叻引我笑,聽日整乜?聽日咪知囉


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾