2007年4月17日 星期二

與Cindy 的約會


今日同 Cindy 約會,晌Apm食下午茶
我地相約好耐,但到今日先見到,好愉快既一日
不停講講講、笑笑笑,係non stop咁講
我仲講咗好多我同大少爺既爆笑實錄比佢知添!
最攪笑係我眼睫毛較長,搽 mascara後上下睫毛經常纏住
(我本身唔搽mascara,眼尾位睫毛都係上下重疊,互相纏住)
導致我經常要用手撐番開,否則隻眼會撐唔大,cindy見親我呢個動作都笑
To:Cindy
你要記住我同你既共同目標,每月一Hea呀!
↓呢張相片由cindy提供



Cindy送比我既禮物,多謝你呀!


 

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾