2007年4月23日 星期一

三角形的午餐 (附食譜)


三角形的午餐,其實全部都係剩餘物資
過年既時候整各類糕點剩餘好大包粘米粉、糯米粉
早兩日又剩一札韭菜,所以就動手整韭菜薄撐(其實我唔知點解叫薄撐)
經我改良後覺得幾好食,又易整喎


以下內容經專人長期訓練,切勿模仿
我本身有遺傳扁桃線發炎,爸爸有、哥哥有、家姐有、我唔執輸都有
一發炎就會發燒,我特別奇怪,一發燒會燒成個星期、甚至半個月
唔止屋企人頭痛,連帶家庭醫生見到我都頭痛,無論打針、食藥都唔退燒
最嚴重當然要留醫啦
我本身飲好多好多水,但每次發燒就調番轉唔飲水覺得口好淡
咁醫生就提議我食西瓜因為多水份,自始之後西瓜係我既發燒良伴
當然唔好亂試,每人體質唔同
今日我已經好番,但就食埋剩下既西瓜
成份午餐都係摷屋企既物資而成既~仲係全部三角形


薄撐食譜:
糯米粉      4湯匙
粘米粉      2湯匙
雞湯           適量  (可用雞粉加水)
麻油 、 胡椒粉 少許
餡料隨意,可以用
韭菜或者用香蔥蝦米
做法:
糯米粉、粘米粉加雞湯攪勻,加入自選餡料、麻油、胡椒粉攪勻就可以煎
Tips:
 (要自行調較雞湯份量,想脆身就加雞湯至糊狀、想軟身就加多少少雞湯)



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾