2022年4月5日 星期二

點滴在心頭

 酸辣湯

話說本身我都好鍾意酸辣湯

早前見我朋友FB post佢媽媽整嘅酸辣湯配餃子好靚

又勾起我酸辣湯癮,結果每星期都外賣酸辣湯

到今日我終於要爆.........喇!忍唔到手自己整,哼~

好多街外會用鴨血,但我得雞毛(仲係飛甩雞毛)沒有鴨血所以就skip鴨血

同埋自己加雞肉落去,所以材料相豐富味道又好呢



食譜:

雞柳          3條

鮮冬菇      4隻

甘筍          半條

木耳絲      半碗

豆腐           1件

罐頭筍       3-4件

雞蛋           1隻

水              2000ml

調味:

豆辦醬       1-2湯匙

白醋           3湯匙

鹽               1茶匙

生粉水       半碗

胡椒粉       適量

做法:

雞肉切絲,加糖1茶匙、鹽1/2茶匙、生粉撈勻備用

筍切絲、甘筍切絲、冬菇切絲

豆腐切幼條、木耳絲浸軟


水2000ml加入雞肉、木耳絲、筍、甘筍、冬菇滾15分鐘


加入豆辦醬、白醋、鹽攪勻,加入豆腐絲煮滾後試味

唔夠酸就加醋,唔夠辣就加胡椒粉,唔夠鹹可以加鹽

因為每個人對酸同辣要求唔同,所以可以自己試味

如果想紅色d就加豆辦醬,但辣味其實係胡椒粉,如果想辣就加豆辦醬的話會好咸


加入生粉水等佢杰身,最後先加入雞蛋做成蛋花就完成



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾