2022年4月21日 星期四

取悅

 

韓式蠔餅

呢個係我整比自己食嘅午餐,目的係想取悅自己

人生大部份時間都在取悅別人

偶然也要令自己開心

呢個蠔餅我整得唔夠靚但超好味,做法又容易

本身包包唔食蠔,我以為自己可以獨享

點知佢因為好奇咬一啖後就連食兩隻

呢個蠔餅由獨食變共享,但開心,哼


真係超開心


食譜:

蠔肉     10隻

蔥   隨意(我會落好多)

辣椒   1隻

雞蛋    1隻

鹽   1/4茶匙

中筋麵粉  35g

生粉或片栗粉  10g

做法:

蠔肉我會買廣島蠔,夠大隻同埋夠蠔味

溶雪後就用少許生粉輕輕摔洗一次再索乾水


將蔥剪感粒粒,辣椒剪粒粒(唔食辣可以用大紅椒代替)

再加1/4鹽撈勻,蠔肉同愛情一樣唔好驚動,要輕力


加入一隻雞蛋,沾滿蠔肉


再加麵粉同生粉或片栗粉輕力撈勻


熱鑊熱油,唔使咁多油,我錯手咋

比平時煎野多少少就可以

用湯匙將沾上麵糊蠔肉遂隻放入鑊去煎,煎可金黃色就可以

配上沾汁好好食


沾汁做法:

醬油   2茶匙

白醋   1茶匙

糖   1茶匙

熱水  1茶匙

蒜頭   1粒(切片)

麻油少許

以上材料撈勻就done




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾