2022年4月11日 星期一

好叻咩

港式黑椒牛肉炒意粉

好好食呀!好感動

話說上星期我叫外賣,叫黑椒牛肉炒意粉

味道又唔夠、黑椒又唔夠,牛肉又用鬆肉粉,食完個盒全部係油

心諗:好叻咩!我自己整到啦啦啦

的確我又整到好滿意喎!牛肉用一大塊牛肩肉炒完都仲juicy

而個意粉夠味,真心開心!哼

其實成碟都係摷雪櫃,又比我夠材料喎



食譜:

牛肉       300g

意粉    適量(你就自己所需份量吧)

洋蔥     半個(切條)

三色椒   各一(切條)

醬汁:

黑椒   半湯匙至1湯匙

生抽   30ml

老抽  10ml

鹽  1茶匙

水  80ml

糖   2茶匙

生粉或片栗粉   1茶匙

*以上醬汁材料(除了黑椒)撈勻備用

做法:

意粉先烚好過冷河備用

牛肉切件,我就用牛肩扒去切(因為每出去買新鮮牛肉)

大家用牛扒又得,新鮮牛肉又得


醃牛肉,先用糖將牛肉撈勻

再加生抽撈勻、再加少少黑椒,最後加生粉撈勻備用


炒牛肉隻鑊要好夠熱,燒熱鑊及油至好熱就倒入牛肉

煎封一邊再反另一邊,然後兜一兜上碟備用


用炒牛肉隻鑊爆香三色椒及洋蔥


倒入意粉再倒入醬汁兜勻


最後倒入牛肉回鑊,及加入黑椒兜勻就上碟





 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾