2020年8月15日 星期六

油條

 近來成日想食玉桂味食物,總係囉囉孿咁

其實我有整過玉桂包但都未止到癮

早幾日無所事事諗起呢個西班牙油條就上網睇食譜,睇到一個容易成功既

於是乎就動手整,包包聞到味就問我整乜?

我話:西班牙油炸鬼!佢就好好奇咁坐晌度等食

我知我個寶貝仔唔會鍾意食肉桂味就只灑上糖

而我當然係趁機食肉桂啦

Chuuros 真係好好食同比想像中容易整

最難係要炸!呢個係心理關口

得快樂時且快樂滿足下自己慾望都不是壞事

正所謂…

慾望jungle jungle jungle 舒服晒~

實有人會問氣炸鍋同焗爐得唔得?係:唔得!油炸先可以令佢鬆發

氣炸同焗個原理一樣只會整到餅乾咁硬發唔起


食譜:

牛油   15g

水   125ml

中筋麵粉   110g

鹽   1/4茶匙

糖   1湯匙

雞蛋   1/2至1隻

另備砂糖1湯匙及玉桂粉1茶匙撈勻

做法:

水同牛油、鹽、糖用小火煮熱


中筋粉過篩後一次過倒入小煲中,熄火快手將麵粉同牛油水攪勻可無粉粒

先倒入半隻雞蛋,等粉糰吸收蛋液

如果麵糰仍然係硬就再加蛋,如果軟硬適中放入唧袋可以唧得到又成型的話便可以

*我初初放半隻蛋唧唔到,於是拎個麵糰再加多半隻蛋先可以唧得到

如果雞蛋過多就唔成型,所以要小心去測試


麵糰放入唧袋唧出長條

點解我唧咁短呢?因為我唔想開太大煲油,就返個小煲就整細條

大約可以整到8條


麵糰連牛油紙放入小煲,當成型後牛油紙就會甩出,可以撈起


中火炸到金黃色,臨上碟時可以轉大火將油逼出


撈起


沾上糖及玉桂粉便完成








沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾