2020年7月20日 星期一

三杯

三杯炒肉蟹

星期一寫個霸氣d食譜好嗎?

我家有兩父子

個仔就成日話想食蟹

個daddy就成日話想試下劏蟹

而我就因為咁去炒蟹,寫食譜嘅我就不甘於蟹一定係薑蔥炒或胡椒焗

台式三杯唔一定下下都係雞,所以就自己整三杯炒肉蟹

九層塔除咗調味之外仲用熱油去灼幾塊做裝飾

呢個做法好好食仲同薑蔥炒一樣咁容易

包包仲好鍾意

哼~


台式三杯材料就係醬油(老抽)、糖同酒

我就會自己tune 1:1:1份量去做

例如:1份 45ml老抽、45g糖、45ml酒

用來炒花甲都相當好味

九層塔都好重要,包唯獨是包有份食就唔落得辣椒


食譜:

肉蟹    2隻
偏大size

老抽   50ml

糖   50ml

酒   50ml

九層塔   1棵
(用1棵份量既葉,我會只用葉!留意返九層塔味較濃大家要視符喜好去決定落幾多)

乾蔥頭    5粒(切片)

蒜頭   3粒

薑   幾片

另備生粉、片粟粉

做法:

記住係用老抽


裝飾九層塔脆片做法好簡單

燒熱油熄火,放入九層塔就用餘溫去泡




蟹劏好後索乾水

蟹買回家唔好即劏,放入冰格將佢雪暈煮之前先整

一來蟹唔會掙扎、二來太早去整肉會霉


完全沾上生粉



熱鑊熱油放蟹
你睇!我唔係泡油係落多d油去煎,煎好後放上碟備用


爆香乾蔥、薑、蒜


蟹回鑊兜勻


倒入醬汁,再撕碎九層塔落鑊(可以行加辣椒)

通常我唔會咁早落蟹蓋,最後先落蟹蓋再蓋上蓋焗煮3分鐘

收汁就可以上碟



 有youtube、IG內有不同東西
Follow and Subscribe YouTube: https://bit.ly/2Aa2c0R 


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾