2020年7月2日 星期四

逃生門

將自己沉澱兩日又再從新出發,既成事實都要食飯

唯有自己諗出路,哼~

其實我收埋好幾個食譜,今日想出呢個炸雲吞先

呢個係酒樓點心會有,但又唔係錦滷雲吞又唔係港式雲吞

呢個係用春卷皮做內有蝦膠做餡再配酸甜汁,個汁我加多了生粉杰得滯

咁多年我做生粉獻都掌握得唔準確呢

話時話我要寫多d港式食譜比大家,大家找到逃生門就記得我所寫過既食譜

要開港式食店記得請我去做呀!當然我都在找逃生門呢,大家都明

我真係好鍾意香港!



春卷皮     隨意
(即係你整幾多隻就用幾多片)

蝦膠    1碗

麵粉水   1碗
(1湯匙麵粉加2湯匙水)

酸甜汁做法:

茄汁   1湯匙

白醋   1湯匙

糖   2湯匙

水   2湯匙

生粉   少許

酸甜汁做法:將醬汁所有材料撈勻放入小煲小火加熱至滾或微杰生便可以

做法:

春卷皮略為解凍撕開一片片,加少許蝦膠

蝦膠唔係重點所以唔使落太多


卷起



春卷頭、尾用沾少許麵粉水,再頭尾貼實,做成下圖模樣


用氣炸鍋做唔到,要食就要炸

油溫要夠熱炸至金黃色就即撈起,油夠熱炸出來就會唔油膩

我從來炸食物都乾乾爽爽的


有youtube、IG內有不同東西
Follow and Subscribe YouTube: https://bit.ly/2Aa2c0R 


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾