2020年7月13日 星期一

負責

話說又開始stay home自煮生活,真係煮到反白眼

今次我醒買定意粉上次連意都買唔到,買到5號仔意粉好想煮卡邦尼意粉

原因係真正 carbonara係唔使用忌廉,而我之前寫食譜用了忌廉

所以為負上責任我又再煮再寫,而且佢咁容易煮得到都應該寫下

話晒stay home自煮真係揀d易煮食物唔使自己咁勞累

到底呢d生活幾時完


買唔到煙腩粒就用煙肉

今次試呢隻減鹽,都唔錯特價好似 30幾蚊咋@一田


我用5號仔意粉,好耐無買過

我煮意粉方法,如果真係要烚定意粉係先加鹽及水煲滾

放意粉再煲滾後蓋上蓋熄火浸煮 8分鐘(5號仔意粉),如果扁麵就9-10分

而唔係不停開住個火去煮佢的,呢個做法先可以 AL dente


卡邦尼汁係唔需要用忌廉(正宗做法)

用2隻雞蛋,加入少許鹽及胡椒

再加芝士粉 大約20-30g,可以用原件巴馬臣芝士刨碎

但我用芝士粉就方便d


攪勻備用


爆香煙肉


加入意粉煮到熱 


熄火加入蛋汁快手兜勻

最好係個pan離開爐頭,咁就唔會過熱將蛋汁煮成蛋

用蛋自己可以買有機雞蛋或較安全食用既蛋

大家自己多d去超市選擇,或者上網睇下"安全蛋"



有youtube、IG內有不同東西
Follow and Subscribe YouTube: https://bit.ly/2Aa2c0R 














沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾