2019年3月27日 星期三

越菜週 2.0





今日繼續越菜週,最開心莫過於整越南春卷

我自細都鍾意食越南菜特別係春卷,佢個春卷皮真係有無窮魅力

可惜係現今香港越菜水準下降,正確係食店水準下降

到底以前美食天堂之稱嘅香港去咗邊?真心嬲的

所以我要食好食春卷都唯有靠自己,越南炸春卷個皮都幾難控製可能我唔係專業包春卷

用啤酒去軟化春卷皮先去炸令到個皮起泡泡會更加鬆脆好味

另一款同餡不同皮係越南蒸粉包,又係非常好味

可惜個外皮我係用越南買既粉去做

香港唔知有無得賣如果無可以考慮用綠豆水晶粉皮去做

先來越南炸春卷


食譜:

越南春卷皮    6-8片

啤酒    半罐

木耳絲   20g

甘荀   半條

沙葛   半個

檬粉或已浸軟粉絲    少許

豬肉碎  3湯匙

調味:

魚露    適量

糖     少許

做法:

甘荀刨絲、沙葛切粒、木耳絲浸軟


加入豬肉同檬粉碎,如果用粉絲先浸軟後剪碎便可以

加入魚露及少少糖撈勻醃15分鐘


將所有餡料炒熟,加多少少魚露便可以備用

先炒熟餡料就方便炸春卷時唔需要炸太耐,又唔需要怕餡唔熟


預備啤酒餡料及春卷皮後就預備包


春卷皮掃上啤酒令塊皮軟身


將餡料放上春卷皮之上,再包起


包好後備用


越美麗的東西我越不敢碰....................

炸春卷真係好開心,你見到佢表面起泡泡嗎?起泡泡特別鬆脆

家陣d越南餐廳有本事個皮都係又油又un的

全程用大火就唔會吸油,一金黃色就可以上碟

配生菜及檬汁食


呢個粉包大少爺最喜歡,但個粉皮(唔淮亂諗)個粉係我晌越南買

用水開成粉漿再蒸再去包的

我唔知香港有無呢隻粉賣,但可以去Aeon買綠豆水晶粉皮攤開去包

又或者買腸粉蒸幾分鐘再攤開去包

如有朋友去越南的話就可以托人帶包粉比你,到時黃石碼頭等不見不散,哈


就係呢隻,我前年去郵輪去越南時,晌當地超市買到

之後我朋友去越南我托佢買再買

佢做出來個質感係好軟滑帶點彈性,真係肌膚一樣


開個粉漿就蒸幾分鐘


蒸好就包得喇!好希望大家能夠搵到包粉

因為自己整粉包又係好好食的 









先睹為快及生活雜粹粹
Pls Follow My IG
  https://www.instagram.com/taisiu9_aubrey


/ 大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾