2019年4月2日 星期二

斬料

其實呢個post應該昨日出但我又休息了一日

上星期係咁出越南菜,今星期呢?

我只知今日寫:燒鴨

其實都覺得有少少癲,以價錢咁功夫來講落街買真係方便得多

但大家都知我總係會心癢癢同手痕,就幾歹就幾歹燒賣就燒賣

我都算醒只整半隻,如果整一隻晌屋企係好難handle

首先隻鴨咁重要吊高風乾已經難仲要淋滾水又要焗攪到一頭煙

整既時候包包不停問你做乜隻鴨整咁耐呀?

平日個焗爐火力好好但又原來好難焗得平均

最後味道其實同街外好似,唯獨係我風乾時間太短

風乾了3小時但個皮仍然唔夠,如果風乾夠8小時至一晚個皮可以風到薄身焗出來就會好好

Anyway...都滿意的,但應該唔會再整咁囉



食譜:

鴨     半隻

鹽      1湯匙

五香粉   1/2湯匙

紹酒   2茶匙

皮水

麥芽糖            1湯匙

白醋         2茶匙

水     50ml

另備少許油

做法:

鴨洗淨索乾水

鹽、五香粉及酒撈勻,將鴨內腔部份搽勻

注意!鴨皮唔好搽醃料

醃過夜,越耐越好


將鴨放上架


煲大滾水淋上鴨身大約淋5下


淋完後就風乾最少2小時,但最好風乾過夜


將麥芽糖、白醋、水撈勻

搽上鴨皮,搽完後靜置20分鐘,搽兩次


鴨搽上一層油,放入焗爐底層用200度火焗 15分鐘

再轉上中層用160度焗 25分鐘

如果唔夠深色就再掃一層油再焗


焗完後放上架佢個皮就會慢慢同街外賣既相近

佢會滴番d肉汁出來唔好浪費

之後就斬件上碟,滴出來肉淋淋番上隻鴨上





先睹為快及生活雜粹粹
Pls Follow My IG
 https://www.instagram.com/taisiu9_aubrey


/ 大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾