2019年3月19日 星期二

改頭換面

為了包包健康著想,返香港後個幾星期都幾乎每餐都自己煮

煮到我都感到好累...........

旅行食街外食物7日每餐都好豐足,唔想佢因為咁而唔喜歡食屋企飯所以要更加努力

佢好乖返到屋企食返屋企菜式都食得好開心

有一日屋企無乜材料見雪櫃有三文魚就試下另一方法去整

三文魚晌我懶時係最幫到手,可以加少少鹽煎香又一餐

但包包唔厭我都怕,所以做一個新方法

正所謂:晌你仲愛我時 要你更加愛我...............哼

味噌沙律煎焗三文魚

又來到春眠不覺曉的日子,沙律醬用來燒

加上味噌做成特別味道醬汁,包包話好好食呢(果然係我個仔都愛沙律醬)


實有人問味噌買邊隻?去Sogo地庫、Aeon可以慢慢揀有白味噌又有赤味噌又有係鹽等等等等

要煮食係先要同材料溝通摸索的






食譜:

三文魚    3件

醬汁:

沙律醬          3湯匙

味噌     1茶匙

味醂     2茶匙

做法:焗爐預熱200度

將沙律醬加味噌子味醂撈勻





灑少少少少鹽落三文魚,再煎至半熟


焗盤放上牛油紙或不黏布,再放上三文魚


將醬汁淋上魚面,放入焗爐200度焗8-10分鐘,你見到個表面焗到靚仔其實都代表得



先睹為快及生活雜粹粹
 Pls Follow My IG
https://www.instagram.com/taisiu9_aubrey/



  大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾