2019年3月11日 星期一

Day 7 @九州 (雜粹粹)

走的終雖走 ..................................

每次去日本都帶住依依不捨的

但都要回家的


酒店 Check out後去0101食拉麵

包包同大少爺都好鍾意食久留米大砲豚骨拉麵,但呢間分店無咁好食呢


佢買了10個回香港......



之後去買最後一轉,有拉麵糖

我試食了…um...........哈


實在不敢碰的冬菇味



就係咁囉!之後機場再買d

共3個 hand carry上機,暈


呢7日食足7日士多啤梨,每日都要食


最愛食厥餅,車站有間厥餅好食仲附有黑糖漿及紅豆



點解便利店都咁好食


我好鍾意食呢個蛋糕,yen200有5件


睇我多年去日本旅行既朋友一定見過我寫呢個三文治

晌東京有專門店,但福岡便利店好少好少款式,去Aeon終於再見到不同款了

好好好食三文治


最後一包都照買 

每次去由布院都會買,本身我最怕雞皮

但呢個炸雞皮係慾罷不能的


回程包包個飛機餐好誘人,佢直頭食晒成份


大人餐呢個提子忌廉餅好食到不得了


再見了…希望可以快d去日本,復活節再帶包包旅行但只係去宜蘭

Anyway呢個旅程好感恩

就讓我晌呢度祈禱吧:
親愛天父,感謝賜我一家美滿旅程,當中雖然有天氣不穩定日子,但有更多美好天氣
讓我知道即使天唔係常藍,但雨後彩虹係天父既應許
獻上感恩禱告乃奉主耶穌之名祈求,阿們





先睹為快及生活雜粹粹 Pls Follow My IG





宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾