2019年3月12日 星期二

春田波波

旅行後就返回現實世界

而現實世界係包包要返學我又要煮午餐比佢

幸得大少爺幫助今次旅程我有兩次 幾小時自由時間,因為咁我可以慢慢又靜靜咁去睇家品

呢幾小時真係好珍貴,亦因為咁我有好多新食譜idea湧現

今日呢個"春田櫻花飯波波"係一個可以比小朋友帶飯又可以野餐又可以懶

將所有材料撈勻便是,但當然個飯係有比少少調味否則會有違和感的

包包見到時感到好開心,佢話:嘩!波波飯啊

佢實在唔知道個飯係容易整到我有d內疚囉!哼


食譜:  

三文魚   1件
(其實可以用剌身去整,用剌身方便又容易預份量)

青豆角    5條
(可以揀蔬菜,例如菠菜等等)

飯        1碗份量

芝麻    隨意

鹽       1/4茶匙

麻油   少許

火腿   1片

做法:

用少少鹽搽勻三文魚蒸10分鐘,我懶所以豆角都一齊蒸


三文魚蒸好後用匙壓碎


白飯煮好後就加鹽及麻油撈勻


青豆角切粒粒、三文魚加入飯


加芝麻


做成波波狀,我晌 tokyu hand買了個整飯波波工具

大家可以用保鮮紙包住d飯再做成波波型 


可以晌飯面加一片小火腿,我又買了櫻花模呢

唔用火腿可以用蛋片一樣靚的





先睹為快及生活雜粹粹
Pls Follow My IG   https://www.instagram.com/taisiu9_aubrey/



  大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾