2016年6月6日 星期一

包哥焗豬扒飯

我喜歡食大家樂焗豬扒飯,過去做過、寫過好多次焗豬食譜

但個汁都爭少少,又唔明爭乜

今日好認真去整焗豬比包包食,其實每一餐都認真

尤其假期我通常唔煮,比包包出街跟大人食

之後就要乖乖食屋企飯

又深明個仔喜歡濃味食物,我都唔會逼佢食無味食物
(朱古力、糖果、零食係禁品)

想佢食多d開心d煮得好d

估唔到今次個醬汁做到90%相似,原因過往我一直只用茄膏去整,但原來加少少茄汁(ketchup),整體個味就不同了

同埋豬扒只需要用鹽、蛋白及生粉去醃,做出來豬扒較軟熟,又唔會過多醃料令個飯有其他味撈埋

當然…包包媽咪唔係流的,晌醬汁入面加入紅蘿蔔粒及洋蔥粒,佢唔覺唔覺就食埋

哼~



食譜:2人份量(我將個份量寫大佢,因為我相信通常一煮就一家大細都食)

豬扒   2-3件 (醃料:鹽少許、蛋白半隻、生粉半湯匙,順序撈勻佢)

飯   2碗

雞蛋  2隻

番茄  2個

洋蔥  半個

芝士   隨意

醬汁:

茄膏   2湯匙

茄汁   1湯匙

鹽   少許

糖    1湯匙

水    大半碗

麵粉   1.5湯匙

做法:

剩下蛋液用來炒飯,熱鑊熱油倒入蛋液,加入飯快手炒勻,可以加少少鹽

豬扒醃好後,沾上蛋液去煎,煎到半熟或微金黃色便可以


番茄、紅蘿蔔、洋蔥粒爆香,可以另加一粒蒜頭

然後分兩次加入麵粉兜勻佢,加入茄膏兜勻分兩次慢慢加入水煮滾


加入茄汁、鹽及糖,試味後煮至開始杰身便可以熄火

汁上豬扒及飯上,灑上芝士用200度焗爐焗10分或以上及芝士溶後呈金黃色


漏了影豬扒既相,我煎完後剪好晒成粒粒方便個仔食,最後佢只食淨番茄皮呢



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

1 則留言:

  1. 以前讀書時我好中意食大家樂焗豬扒飯,而家總覺得個味差DD,有機會試下跟你整先~~

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾