2015年4月18日 星期六

$198五道菜的鮑魚餐 @王子飯店

 早前同好友Isaac一齊去王子飯店午餐
Isaac特別為我揀選了特別招牌菜色
其實早前我都見不同食友介紹,位置晌尖沙咀1881
近日推出星期一至五$198午市鮑魚套餐,有5道菜式
假日則$268,講真呢個價錢算係抵食之選

50頭日本乾鮑,無錯!係乾鮑
50頭當然唔會好大隻,但做乾鮑功夫不少
我曾經整幾隻乾鮑用足四日,係功夫菜式
炆得乾鮑當然有個汁,濃香之餘帶點鮮,夠火喉但唔過火位

留意番…花膠套餐內唔包的



仲配上生麵,而生麵沾上鮑汁係合拍的,佢地絕對係friend

特色頭盤清酒煮鮑魚、京式煙燻素鵝 、五香金錢牛展
清酒煮鮑魚又係另一感覺

麻辣小籠包
初初食時感覺辣辣地,但慢慢滲入麻香
不過放心
呢種辣係點到即止的

木瓜無花果燉豬展湯
燉木瓜一年四季都飲得,無花果燉完無酸味
清而甜


法國鵝肝百花煎釀鳳翼
用蝦膠及鵝肝釀入雞翼,蝦膠係師父自己打



自己打既蝦膠你會食到裡面有蝦粒,並唔似用機打會將所有蝦肉都打爛
雞翼表要有層蜜汁同黑椒粒
當然再加入鵝肝係無得輸,如果散叫要$128一隻
但而家一個$198套餐就已經包埋
當然好抵

有Isaac在場,佢當然會介紹其他精選比我啦
豚肉叉燒,蜜味夠肉鬆化
帶點肥肉,不錯的

焗蟹蓋

坊間焗釀蟹蓋通當都係得好小蟹肉,其次係雜料
但你估下以下蟹蓋裡面係乜?



全個蟹蓋都塞滿晒蟹肉,仲要一梳梳既蟹同
老實講…當時我已經好飽,但見到咁多蟹肉又怎能浪費師父心機呢


鮑魚點心類中,仲有鮑魚酥,$58一隻



唔想食個撻皮,仲有鮑魚餃

又係$58一隻呢


不得了煎金蠔

釀了蝦膠既煎金蠔,金蠔既味較濃郁

配上彈牙蝦膠


最後有黑芝麻糕,我話過一定會跟住佢呢個味道研製的

哼~





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

1 則留言:

  1. 路人甲利申:花膠係老闆娘比有心人補身的。

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾