2015年4月30日 星期四

蘭姐回來了

每個焗爐都要同主人做朋友先可以互相取得最美好效果

所以我唔太答人問:你個焗爐咩model等等問題

焗爐同一牌子、同一形號、每個都會出現偏差

你要摸熟先可以做到最理想效果

我而家呢個焗爐,正常火力,無偏差,但我做唔番戚風蛋糕

自從轉焗爐後我就焗唔到

大部部中間變成了空心,焗完又有d面黑晒但內裡唔熟、更有d唔知佢做乜

我誓要從新出發,焗到得為止

昨晚又再試焗斑蘭味,終於成功

留待今早先影相

我終於知原因:

1.我焗爐底火太大,焗既時候令蛋糕過度向上升,做成麵糊向上推,中層及底層空心了

2.有時發得太勁,其實未焗透

所以我要調低溫度焗耐d時間,今次斑蘭姐返來了

好耐無見過蘭姐,你好嗎?問候完你我要鯨吞你了…哼



食譜:

斑蘭葉           5條

暖水              50ml

糖(A)            45g

蛋黃             3隻

油                 35ml     

低粉            65g

泡打粉        1/2茶匙

蛋白霜材料:

蛋白            4隻

糖(B)           45g

做法:預熱焗爐 170度

先將斑蘭葉剪幼了碎,然後加入暖水打成汁


隔渣取出35ml備用

點解落50ml水只用35ml?因為水份唔夠,d葉太乾會打唔到成汁

用晒所有水份蛋糕會太濕


蛋黃加糖攪勻,加入油及斑蘭汁,攪勻後篩入低粉及泡打粉,輕手拌勻



蛋白加糖(B)打,打至企身

我打蛋白時先記起打蛋器借了比朋友,唯有用Fissler枝攪拌棒去打,第一次用呢個功能又得喎



蛋白企身後,放入麵糊中用Fold in方法輕手拌勻,倒入中空模中

模不能有任何油份,唔好無啦啦幫佢搽油

170度焗50分鐘(燭視符焗爐而定)









大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

5 則留言:

  1. 你果個係幾寸既angel pan? 因為我個係10寸模啊,要知道成幾多倍份量啊。thx :)

    回覆刪除
  2. 唔知點解...我次次焗戚風蛋糕都係個底唔熟, 試過水浴法, 反轉再焗, 甚至調低溫度焗耐啲都唔 work! 請問問題出咗喺邊? 有咩解決方法? 請大少奶指教教, thx.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有無放晌最底果層去焗?

      刪除
    2. 有呀.......唉 ~ 蛋糕簡直就係我最弱嘅一環, 唔想次次都食磅蛋糕因為太多牛油; 但次次焗戚風蛋糕都唔成功...真係好榭!

      刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾