2015年4月25日 星期六

川味十足@雲陽

川菜給人感覺辣,咁你認為川菜既辣係邊種辣?

又或者辣應該係點?

川菜既辣應該係多層次,因為正統川菜係混入唔同香料,麻香重過辣

所以喜歡層次感既川菜,可以試下雲陽

雲陽師父德哥佢擅用香料,亦敢於創新,晌菜式上運用大量香料

令到菜式除了傳統味道亦加了新意

先來前菜,怪味爆谷,用十種唔同香料去配爆谷,其中一樣係薑粉,所以初初我覺得爆谷似…蒸雞,哈



前菜四小碟
大蒜辣醬油豬肉片,感覺有點蒜泥白肉的味道
蹦蹦雞豌豆扁麵條...就像雞絲粉皮吧,但醬汁經過調製,非一般芝麻醬
素食豆腐板卷...喜歡這個,清清地



不得不提....燈影牛肉
先醃牛肉薄片再風乾,做成燈影也能透出光線既牛肉片
德哥席間教我自己做,但一想將牛肉切到薄一薄,我既刀功那可以做得到呢?



裹腳白肉,非一般既蒜泥白肉,醬汁用了魚腥草外,用萵荀去配白肉,比一般青瓜好,因為萵荀清爽但索汁後卻做成一個大對比
裹腳白肉既名稱由來係將白肉切成一條長條型,就似從前札腳既長布一樣
當然這又係我不能做到的,要豬肉切到咁薄,非一般刀功能夠做到的


芥菜醬漬三文魚..用豉油醃西米,配芥菜,呢樣又係想學既食物
面頭一粒粒既係用豉油醃過既西米,無錯!係西米
加上三文魚,底層係芥菜,將佢撈勻食後,就會產生一個化學作用
呢個我會努力鑽研的



男人的浪漫…魚香茄子酥
香酥既脆酥肉係魚香茄子
老實…係好食架!
我相信德哥可以試下…麻婆豆腐
個酥外皮做得酥而不膩已經無敵


蝦汁小籠包
小籠包並非點醋,係用test tube將醋注射入內
個外皮真係好薄,湯汁又夠多,必試



戲肉來了…水煮魚
水煮因為用大量既油,令到魚或牛肉都會較滑
呢樣晌家做唔到的
水煮魚既辣帶點剌激,但又未到眼淚直流
同埋我覺得水煮魚有個本領,即使辣到有d頂唔順,但冷靜一下會想繼續食





三十三辣歡天雞鍋,用33種香料去做雞鍋,非香港式既雞煲,港式雞煲靠醬汁去令雞有味,但呢個鍋係做到件件雞都有香味
呢個反而唔算好爆炸辣,麻香較多



港式雞煲食完就打邊爐丫,咁川式呢?就係放入粗身刀削麵去撈番個汁

個麵感覺似鵝腸,當個麵撈汁後,汁掛上麵條上

變得爽而有味,可惜當時我已經飽,食力下降,否則可以食多d食多d啊


牛舌冷麵、用來清一清的

配配上皮蛋、蒜蓉做既醬汁,話飽話飽都繼續忍唔住試



黃炆原隻鮑魚..$158一隻鮑魚,用雞淆成濃汁,再去煮隻鮑魚,汁濃之外鮑魚仍十分嫩
睇個汁既顏色就知道要花多少雞及時間才能淆汁出來呢
呢個做法好食



甜品時間到
桃仁甜板..呢個甜品一定要試
外脆肉軟糯,唔太甜,好好食




四川花椒雪糕 ,雲呢拿味雪糕內有淡淡花椒香

天椒酒碎朱古力雪糕,朱古力同酒從來都係朋友

還有師父特製藍梅雪糕,為一餐惹味飯局帶來完美結局

雲陽:時代廣場10樓,喜愛吃辣的可以試試啊




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾