2015年4月21日 星期二

生日會花絮


要攪一個生日會,原來好難

首先要諗場地:我揀了樓下會所個fuction room

佢係一個大廳有梳化有餐桌有open kithchen

club house可容納多人,但又辛苦了大少爺及朋友

不停要上樓拎野,好多甩漏…

但其他佈置就要一腳踢,人數也要預計

今次大人連小朋友有50-60人

跟住人人叫我做banner,我搵好友"表叔公"幫忙

先影張包包相,再比idea,包包當時好喜歡沖涼鴨就用呢個idea


 我訂了30個氣球同4個大型鋁質party氣球

可惜罐氫氣充了氣球後…無氣

結果四大鋁質party氣球無用武之地…嗚

所有氣球及氫氣購自淘寶,感謝mini代購

連運費$400多

我唯有自己抬住個氣球吧!嗚


預備食物,有三款係到會,我揀了間好味意大利餐廳叫

叫到會大部份都唔太好味

所以我同相熟餐廳訂購


唔好以為我整得幾款好hea

做成50個包、同咁大份量都諗到頭痛




 燒牛肉,有3個幾 kg


焗之前15分鐘用鹽同黑胡椒抹勻,用220度火焗1小時

將墊底既蔬菜汁倒出,加紅酒、鹽煮成汁去配牛肉 

好大滿足感

今次真係好成功


每個皆手做既漢堡包


牛肉難預份量,可以買定腸仔做熱狗,多個選擇


用麵包機搓,再整造型,都幾累


早一晚醃定漢堡牛肉,當日早上7點起身去煎定,到時再叮番熱



海蝦薯仔沙律,薯仔沙律太普通唔夠精美

於是我買了一斤海蝦,灼熟去殼,再加蛋片

感覺唔同了

小朋友不能少的菠蘿腸仔

我寧願要整呢個都唔想蒸燒賣呢


大受歡迎既WAFFLES,做定粉漿,落到會場即刻用waffles機整

焦糖醬不能沒有,早一日整定,個忌廉係甜忌廉

配香蕉就大眾化d

到會,我一直唔知Amore有做到會
同負責人傾起佢話有兩種比我揀
1.我預算一筆錢,由餐廳負責寫菜式
2.我想要邊幾款就講出份量去做
我晌度諗,點可以做到幾十件豬肋骨、雞翼、最怕整咁大盤意粉
所以我就鎖定呢幾款

大家需要開party可以向以下查詢的,價錢合理


超好味豬肋骨,為到會食物無啖好食定論打破

睇你識唔識去搵餐廳或者揀款式


蜜糖雞翼

雖然大部人都識整雞翼,但要party出現得既,要好味、唔要滷水一凍就黏埋一舊舊

無辦法…唯有order


肉醬焗意粉,party無論食唔食得晒都要有盤








回禮小禮物,多謝車人幫忙做餅,仲有鴨仔肥皂

襯番主題

終於大功告成,多謝到來朋友及幫忙的朋友~

鬆一口氣
 

也感謝可口可樂公司贊助飲品及送來爆谷機

飲品又一煩惱事,各位記得買定蒸溜水,有d小朋友唔飲得汽水或果汁

水要準備多d


仲有扭波波都係受小朋友歡迎既,所以呢個環節都重要呢










大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁


6 則留言:

  1. 個CUPCAKE紙座好靚, 請問邊度買, 都係淘寶嗎? 請問有無LINK? 我個仔6月都一歲, 我都想同佢搞個小小生日會, THX

    回覆刪除
    回覆
    1. 個紙座我朋友帶來,一田賣蛋糕用品既counter都好似有

      刪除
    2. 我琴日係淘寶見到, 但無包包個咁靚, 睇嚟要去一田逛下, THX

      刪除
  2. 你搞得好有聲有色呀!雖然準備過程辛苦,但我都想下有機會搞一個party,自己親手預備幾樣嘢食招呼朋友~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 過程真係惆悵,但朋友既回應都開心,所以我就覺得值得

      刪除
  3. 奶皇包生日快樂,祝身體健康, 日日都開開心心,快快樂樂,大少奶真係叻叻媽咪呀

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾