2015年4月17日 星期五

焦積


話說包包生日會既生日蛋糕,我係出外訂 3D蛋糕

但佢正日生日無奶油無蛋糕

身為佢媽咪,我應該為佢生日蛋糕盡點力

當然…包包其實未食得

我有諗過整d天花龍鳳既蛋糕

But…我唔識,於是諗個簡單d

就諗不如用焦糖醬去整,反正我拿手整呢個醬(唔失敗時)

就係咁…呢個蛋糕就誕生了

我唔懂裝飾蛋糕,所以去city's super買糖粒裝飾

小朋友生日蛋糕最重要繽紛呢



裡面有片蛋糕的

無錯!我決定寫食譜

先做焦糖醬

食譜:

砂糖             150g

水                  40g

牛油               30g

淡忌廉          150g

因為做蛋糕,所以加  3g魚膠片,先用冰水浸軟

做法:

糖放小煲加水炒至轉金黃色,離火加牛油攪勻,再加淡忌廉即成

做蛋糕要個糖煮得夠深色先夠香味

趁熱放入已經浸軟魚膠片,放涼備用


焦糖醬放涼後,打250ml淡忌廉至六成企身

再分次加焦糖醬入去淡忌廉,用fold in方法拌勻



到蛋糕底,我用最容易既方法焗一片古力蛋糕

蛋黃           2隻

糖 (A)               15g

油                   30g

低筋麵粉       30g

可可粉         10g

奶                30g

泡打粉             1/2茶匙

蛋白                2隻

糖 (B)               30g

做法:

將蛋黃加糖(A)攪勻、加入油及奶,攪勻後篩入低粉、可可粉及泡打粉,然他輕手拌勻


蛋白2隻加糖(B)打至企身,將蛋白加人麵糊裡fold in方法拌勻

放入焗爐盤中鋪平,用180度焗15分鐘或熟透便可以


先放一片古力蛋糕晌mousse ring既底

加入焦糖mousse


將mousse放一半後,再加入一片蛋糕片,再鋪上mousse 



鋪平後放雪櫃4小時以上脫模便成












大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾