2014年3月29日 星期六

去胎毒

 由大肚開始,眾說紛紜

d迷信、無根據、九唔搭八既說話我一概都唔理

懷孕唔係有乜病,但總係太多傳言

所以我食既、用既都只會聽從我私家醫生講

例如…到懷孕後期,我都只會信自己信得過既朋友

踏入8~9個月,大家都開始解禁,話可以食寒涼食物,甚至清胎毒

其實好睇個人體質,有d太寒涼會食準媽媽不適

所以要好好選擇

我就會煲蒲桃乾水去飲,蒲桃乾又叫葡桃乾(讀:葡萄乾)晌藥材鋪買,$20一兩

用一兩乾先沖洗,加2~3碗水煲半個小時就飲得,可以加雞蛋同煲,又可以加少少冰糖

可以安胎、清胎毒但不寒涼,仲對濕疹有幫助

至於去濕疹點煲法要唔要加多其他材料就請自行去問中醫或者藥材店既人士喇



Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾