2014年3月27日 星期四

黑樂

哈~我話放產假,係暫停專欄、廣告

本新書仲會寫

我飯仍會煮

blog仍會update

街仍會行

不過…收到大家祝福我也開心

今日好熱,天氣又幾好,心情都幾愉快

所以決心去煮晚餐

問那位大少爺是多餘的,佢只會番茄蛋、排骨

倒不如由我話事

我好想食黑椒汁,還記得我自己整黑椒汁嗎?

無錯!我喜歡自己整,出面賣既通常都死鹹

既然係咁自己整,用洋蔥煮成濃湯去做汁底,至少洋蔥有益,豐富鉀質

自己整可以調較辣味

我堅持…可以自己做既就自己做,親手做既滿足感令人快樂

黑椒汁雞扒飯,好飯盒feel,哼



Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾