2014年1月27日 星期一

移動

仲有幾日過年,我係時候要打點下.....d糕點

新年前週圍都好多人,有時諗:其實d人係咪過年先出門口買野

一次過買一年既,平日唔使買?

覆診後心情相當愉快,於是就走入人群中買…馬蹄

買馬蹄其實一定要買多d再多d,因為你永遠都唔知佢有幾多粒係唔用得

同埋要去d信得過,買貴少少好過買堆用唔著

檔主好好人,佢叫我自己揀,但揀衫揀鞋揀飾物我有興趣

揀馬蹄我真係覺得無興趣做

於是同檔主講,你比兩斤我,我預左有爛所以買多d

其實我仲會整3底馬蹄糕,兩斤都會多左dd

抽起幾粒整桂花馬蹄,賀下自己飲糖水合格!哼

佢係可移動既馬蹄糕,哈




Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9

                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾