2014年1月24日 星期五

共惹1煲


 這夜我又再獨對夜半無人的空氣~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

每年新年之前,大少爺總會OT

晌屋企一齊晚飯時間少之又少,當然佢唔會好遲

但我係盡量早食晚飯既人,盡量希望7點前食,有時我食完佢剛剛返

我近日好想食鎮江骨,又想食菜飯,湯又唔少得

最後結論:我用高速煲用10分鐘一次過煮,係可以的,一層滾湯、一層炆、一層蒸飯

10分鐘後一煲三味出爐呢

以下就係我既晚餐,似飛機餐吧



鎮江骨,I like it

食譜:

                                         金沙骨           12件,先用生抽、糖、酒、生粉去醃

           薑及蔥        幾片及幾段  


調味:

鎮江醋       80ml

片糖     1片,如怕甜可以先加半片

生抽        半湯匙

水             半杯

做法:

先將金沙骨煎至表面金黃色,然後爆香薑及蔥

將汁料撈勻倒入金沙骨中,滾起片糖溶化

我用Fissler高速鍋炆 10分鐘,減壓排氣,然後放回鑊煮到收汁便可以

如果用明火炆,先炆40分鐘,然後才較大火收汁




菜飯,我切碎白菜加入米中、加少少蒜蓉、半茶匙油撈勻,再加半日煮飯份量既水便可以

煲底滾湯,先放3個番茄、加薯仔及排骨入煲底,加個架


第二層放金沙骨


頂層放飯


蓋上煲蓋用2號速加熱到綠線便較細火

10分鐘共煲一爐就攪掂,乾手淨腳!done~


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9

                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密



5 則留言:

  1. 真係無諗過可以咁樣一煲過煮飯!慳好多時間……如果放工返屋企煮的話,哩個方法好好呀~~

    回覆刪除
  2. 勁呀,10分鐘可以有菜飯有鎮江骨有湯!

    回覆刪除
  3. 仲方便過懶人咖啡炒蛋 ~~~ XDD
    我係咪應該叫亞媽買返個高速煲呢???

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾