2014年1月17日 星期五

好馬

近日蒸糕熱情有增無減

當然我只會整我喜愛的,我唔喜愛既我唔會整

或者我有興趣整既都會試

蘿蔔糕自己整無得輸之外,仲有桂花馬蹄糕

其實整真係唔難

但你買買蹄一定要買多d,用8粒就買夠一斤,佢同栗子一樣未去切開都唔知邊粒係爛

大少爺喜歡馬蹄糕,我上年無整,今年一定要整比大少爺

昨晚佢見到我蒸糕時,佢不停問:我一定要食架!

呀大少爺,羊毛出自羊身上,你有份投資既項目點會無份

今朝試煎兩件,好好食啊!真架!你整啦

哼~我真係覺得自己呢底係好馬,簡直可以膽1號.蘿蔔糕)拖2號.馬蹄糕

快d去馬



馬蹄糕:

食譜:
桂花    2茶匙
馬蹄肉  8粒
馬蹄粉 110克
冰糖 160g (最好扑碎晒佢會易煮溶)
水 600ml

做法:

馬蹄去皮切粒粒,桂花用少量水浸10分鐘

馬蹄粉用300ml水攪勻,另外300ml水煮溶冰糖、加入桂花水放涼

放涼後將馬蹄粉漿、馬蹄粒加落桂花冰糖水,攪勻後放入煲,慢火煮熱,一邊煮一邊攪直到個漿變成稀糊狀

*馬蹄切細粒咁食落會更爽口


慢火煮佢要邊煮邊攪,然後就會糊狀,下圖咁就ok架喇


倒入已搽油盤中蒸40分鐘,放涼入雪櫃


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

5 則留言:

  1. 大少奶,我跟呢個食譜做了兩次,但都無辦法將個馬蹄漿煮到變糊狀,反而有一舊舊馬蹄粉T^T. 咁我係出咗咩問題呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未試過你既情況,唔清楚邊度出問題,馬蹄粉只要稍加熱已好快變糊狀

      刪除
  2. 真係好好食,謝謝您的食譜

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾