2014年1月6日 星期一

撕撕

又過了一個快樂weekend

星期六去飲糖水測試,餓了一朝再抽兩次血

跟手去Yamm食一個buffet去慰勞自己

星期日先返教會崇拜,然後同教友飲茶,跟住同大少爺行一陣街,夜晚再同兩個朋友一齊食晚飯

食了一個好好味煲仔飯

好好笑既一件事…有個一向好friend詩班弟兄見到我,就話你個肚突然大咁多

隔離個姊妹就呆一呆話:原來你大肚?我以為你肥左咋

哈~

過了兩日愉快日子,又係我努力之時

之前睇GiGi姐個節目,佢教五香手撕雞,好易做

真係好易做,最難對我來講係…手撕,我又無耐性,個感覺又似啤膠機不停重複一個動作

但食落幾好食

又一個可以方便易整既食物




食譜:

先買一隻冰鮮雞,gigi姐話呢款菜式用冰鮮雞好,然後磅佢幾重

例如你磅到佢2磅,咁就預備2湯匙粗鹽加2茶匙既五香粉

我呢隻只得1.5磅,所以用1.5湯匙粗鹽同1.5茶匙五香粉

雞洗淨抹乾水,然後就雞腔內塞滿廚房紙,然後鹽同五香粉撈勻


跟住就搽上雞



然後包實佢放雪櫃過夜,第二日就拎走廚房紙,用水沖一沖隻雞,沖走鹽份否則太鹹

跟住雞內放薑、蔥,蒸25分鐘去皮撕成肉絲,灑上炒香既芝麻

*我做法:蒸完雞既雞汁唔好浪費,可以淋上雞絲上,食佢保持有d汁





Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

2 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾