2014年1月2日 星期四

紅燒新年


大少爺放假既日子我係積極地同佢去街

呢段日子總覺得佢晌我身邊我就開心,我比以前更黏人

朋友如是何況大少爺

每次同大少爺去街都會就佢食佢想食既,佢近來食過一碗台式紅燒牛肉麵,愛上了

我唔知佢愛上牛肉麵同愛上我有無分別,但身為女人…無時無刻都要戰勝佢喜好

所以我決定自己整,哼

其實整唔難,都係出下水、煲下咁啦!不過…呢個牛肉麵好令佢開心

佢快樂我快樂,連帶奶皇包都會快樂



先去買牛展,要大條d,解凍後厚切

唔好切片啊,因為煮完會收縮,切得薄就散晒

食譜:




牛展     2條

番茄      2個

紅蘿蔔   2條

洋蔥       2個

蒜頭        3粒

八角       3粒

薑           3片

蔥段      幾條

辣椒      2小隻

調味:

沙茶醬        2湯匙

豆辦醬         1湯匙(我無落,因為我唔想太鹹或太多醬料,但是我強烈見議大家照落,會忠於原著既味道,只係我呢個階段唔食太多醬料)

五香粉         1茶匙

生抽              100ml

水                  2000ml

米酒              50ml

冰糖             2粒

做法:

先將牛展凍水落煲,煲滾水後熄火,牛展撈起備用

用個大煲,放入番茄、然後加2000ml水煲滾備用


 燒熱鑊爆香八角及蒜粒


再加洋蔥、薑、蔥、辣椒爆香,加入沙茶醬、豆辦醬、五香粉、紅蘿蔔兜勻

轉小火加入生抽、米酒,煮滾後熄火將


 將所有材料倒入之前煲番茄煲中,牛展放埋入煲,煲到滾起

加冰糖,每粒大約下圖之大小


我用Fissler高速煲 2度火力煲 45分鐘,減壓排氣氣細火滾多10分鐘

如果用明火就煲3小時

煲好後再試味,如唔夠鹹先加鹽,但其實會好夠味的

另預備上海幼麵,先過冷河,再用煲好既牛肉湯做湯底煮麵就完成



Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

13 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾