2014年1月14日 星期二

求藕

話說星期日同朋友講開其實蒸糕可以試下用蓮藕

本身我好鍾意食蓮藕餅,佢既甜同爽得我歡心

尤其當蓮藕餅煎得香脆時,係好吸引

至少…好食過薯片

就係咁挑起我一發不可收拾既筋,我係要整到為止

無錯!趁我行動自如時要繼續得快樂時且快樂,去個我喜愛既事

就係咁…我義無反顧咁動起來

得出結果有幾個

1.當佢當蒸熟時,感到較實,同埋有黏性,味道唔錯,但唔好落太多鹽,蓮藕易吸味

2.當佢凍了煎香,好食,感覺係藕餅咁,因為表面香脆變得無咁實

3.其實我覺得可以減黏米粉份量,可能係一斤蓮藕配90g黏米粉已經可以,因為蓮藕出水量唔多

4.佢會變深色,係正常的,蓮藕會氧化,會變深色d,唔使驚

um...其實一試無妨,但要有心理準備佢結實過蘿蔔糕,實少少、少少黏同埋少少爽

味道唔錯!質感可以更好

我結論:成功與否唔重要,起碼試過,話唔定你會喜歡

所以整一斤份量試下都好呢~不過佢唔能夠代替蘿蔔糕既地位,只可以係陪襯





煎香後的確唔錯啊

食譜:

蓮藕    1斤

臘腸、瑤柱、臘肉、蝦米等等份量隨意

粘米粉       100g

粟粉      半湯匙

水          5安士

鹽          1/4湯匙

麻油  、胡椒粉少許

做法:

將蓮藕刨粗絲備用

粘米粉、粟粉、水、鹽、麻油、胡椒粉mix埋備用

瑤柱浸軟、臘腸、臘肉、蝦米等等爆香

蓮藕放入白鑊略兜,加入臘腸等餡料兜勻,然後加入粉漿兜勻

分三次倒入已搽油糕盤中,壓實,蒸45分鐘        







3 則留言:

  1. 我呢度無蓮藕呀.....無得玩添。

    回覆刪除
  2. 我鍾意蓮藕,煎香件蓮藕糕好吸引,好想咬啖...

    回覆刪除
  3. 呢個糕好新穎, 下年新年要試試! 多謝分享~

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾