2014年1月13日 星期一

蒸糕bell正式開始

每年都—定要整蘿蔔糕,仲整幾轉

昨日一次過整九底,用上九斤蘿蔔,因為Miele個蒸爐,一次過蒸九底仲唔會成廚房蒸氣同要加水,方便

讓我一次過蒸,咁d朋友順便上來學,其實我唔知佢地學唔學得識

但重點係…成班一齊玩,玩完拎d糕走

不過…今次因為一次過整九底先發現計少了臘味,正式過年前整會加多D

我整蘿蔔糕堅持一半刨絲,一半切絲,咁樣做出來既蘿蔔糕會更甜蘿蔔味又食到蘿蔔

每一年整蘿蔔糕我都會發現新事物

如果大家想容易記,就可以記住:一斤蘿蔔配100g粉

萬一你去買蘿蔔通常都唔會整整齊齊一條一斤,咁就可以自己對番

2斤就200g粘米粉,反而調味多與少都可以調較得到呢

昨日既蘿蔔我覺得未係最靚,可能近多d新年會更加重手

蘿蔔一定要夠重身,先夠多汁

人同蘿蔔係唔同,人唔好咁重,只有蘿蔔先係重身先靚!十分唏噓

唉~





材料:(兩底)
粘米粉    300g 
粟粉 2湯匙 
鹽 半湯匙 ~1湯匙
麻油    少許 
胡椒粉   少許 
臘腸  、 蝦米、瑤柱   隨意
白蘿蔔   3斤 =1815g (我做法係分成兩份,一半刨絲,一半切幼條,呢種質感較好)
水    12安士


做法與步驟

1. 先將蝦米浸軟、臘腸切粒加少許蔥白炒香加半茶匙酒及豉油秒香

2. 將粘米粉、粟粉加12安士水開成糊狀,加少許麻油、胡椒粉、生油、鹽

*水份除了係純水之外,仲可以將浸瑤柱既水、浸蝦米既水、刨蘿蔔出來既汁混合而成,底糕會香同甜d架

3. 白蘿蔔一半切絲,一半刨絲後煮5分鐘


然後將已混合(2)加入稍煮至重身,再加入炒香的蝦米及臘腸兜勻



4.糕盤(塗上油)

5.我放入miele steam oven蒸45分鐘
如用鑊蒸時間一樣45分鐘至1個鐘


*浸蝦米、瑤柱既水及刨蘿蔔時既蘿蔔水留起,代替步驟(2)既水份

*步驟(3)蘿蔔絲加粉漿時,煮到重身,感覺就快拎唔起隻鑊剷既感覺就OK

*倒入糕盤時要分幾次,每次倒入時要輕輕壓實,完成品就唔會鬆散



出爐了,點解得八底?因為有一底用膠盒蒸唔夠整齊

每底一斤裝


10 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾