2012年1月12日 星期四

黑采有辦法


經過幾十年既人生,經常聽到一句我最怕既句子

"一夜白頭"

d人話當你有煩惱就會一夜白頭

近日我家人BB既病、就快新年、未蒸糕、未辦年貨、未買新衫、未唱錢封利是

未諗團年飯菜式、旅行未plan、未唱外幣

乜乜都未、物物又未

唯獨係.....買到對連卡佛減價貨既鞋,哇哈哈

我真係怕上述會令我一夜白頭


想不再回頭 又不想錯過
想不想之間 著了魔
重逢後 白髮後 又怎知道 是戀火
是如何 燒毀我

生也猜不透 死也猜不透 髮白透<----所以,從今以後我拒絕猜謎語同無聊IQ題,免得浪費我既黑髮

不過…我唔怕,我進補,食芝麻糊

哼~仲要自家製架!


做法:

黑芝麻 80~100g

米     半杯浸幾個鐘

冰糖   適量

水 750ml

將黑芝麻用150度火力焗爐烘5分鐘~8分鐘,米浸完後、加水同黑芝麻放入攪拌機打至芝麻碎晒,水黑晒

用隔隔渣,芝麻米漿放入煲煲滾至杰身同滑身,熄火加冰糖

*呢個做法可以換成合桃、杏仁就會變做合桃糊、杏仁糊、種瓜得瓜架喇




有個傻既太太為了影呢張相,將米同黑芝麻撈埋影

影完後要揀番d米出來,因為黑芝麻未烘的

今次個快速版唔夠糊,因為太即興無浸米,浸完d米先磨會更滑同糊呢





家人BB將要做開腦手術,因為情況不停變,唔係太好,所以醫生要逼切做手術,而且醫生話呢個係超級大手術呢

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾