2011年8月30日 星期二

May's cookies大挪移


呢幾日比較忙

幾日後,我會狂整想試既食物,大家等我幾日啊

同埋我將會晌某個wedding site霸左個地盤,兩日後會話比大家知呢

今日"顧客服務熱線"

May姐馮美基間曲奇店大挪移,即係搬鋪,會搬去皇后大道東同船街交界

即係合和隔離有間古廟既對面

終於唔使再行條長命斜啊!

上星期我去新舖八掛一番,見到有月餅同新蛋糕





新店有迷你版天使蛋糕





月餅套裝

有兩個月餅同兩包雜錦曲奇,其實都幾好

兩個人一定食唔到四個月餅,有兩包曲奇感覺幾好

一set裡面有係糖蓮容蛋黃月餅同豆沙月

月餅晌Sogo同一田counter都有售,有興趣行過去望望都可以













新出品,士多啤梨mousse cake配天使蛋糕

其實佢地有話送比我拎返屋企試,但太大個我兩個人食唔晒

如果有迷你版就好喇!





呢個班蘭味拎出來時好香班蘭味呢





多謝may 姐送我香橙古力芝士蛋糕

佢好濃古古力味呢





多謝may姐送我親筆簽名書

我實會好好去學裡面食譜呢,打算"邪童表弟生"日學整banoffee












Fans page仲有新blog. Click here--->








新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
iamtaisiu9@gmail.com












4 則留言:


  1. 我都好鍾意may姐呀! 佢之前果兩本書都有買...仲有跟住黎煮tim..好正呀!

    回覆刪除

  2. I am a May Fung fan too, I have her 2 books, will ask my friend to buy me the new one from HK. Will visit her new store when I am back in HK. Now without the slope going to the store, do you feel guilty eating all the calories

    回覆刪除

  3. 挪移, 還是邏移?
    [版主回覆08/31/2011 16:49:00]謝謝你,原來係咁寫既

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾