2011年8月6日 星期六

Haba Ion 機試用感


兩個幾月前Haba聯絡我,話有美容產品比我試
當時我無應承佢地
因為我一直都幫緊Fei E 代理既skincare做試用員
直到上個月Haba,再聯絡我
再傾後佢地同我講,其實部導入機係美容家電
唔單止可以配合haba既產品使用
自己用開既精華素都可以配合部導入機
所以我應承了(心內暗暗興奮)

 HABA 的「Ion 機」離子深層導入器

首先講功能

導出:係導出臉上污糟野,佢唔係你用完後會所有黑頭都消失
而係用多幾次,慢慢發現黑頭少咗,少之餘擅連手孔都細埋
我用咗3星期,鼻上黑頭係最明顯減少,角質都減少

導出:先用Triple white lotion(用法:類似Toner)浸濕一塊乾臉膜,敷上臉,再用導入機既導出功能
碌遍全臉,8分鐘後部機會停,然後洗臉,再做日常程序


導入:呢個功能好好,每次做完導入,我皮膚有光澤,同埋上粉好貼
導入:先搽上White Lady(精華素),再用Triple white lotion(用法:類似Toner)浸濕一塊乾臉膜,敷上臉,再用導入機既導入功能
碌遍全臉,8分鐘後部機會停,然後唔需要洗臉,搽上cream就ok

我做唔同測試

1)Haba Triple white lotion(用法:類似Toner)浸濕乾臉膜 +用Haba White Lady(精華素)
效果:最水潤,同埋明顯白左,有光澤

2)用蒸溜水代替Triple white lotion,+用Haba White Lady(精華素),感覺仍有光澤,但唔夠潤
*蒸溜水可以代替Triple white lotion去浸濕臉膜可做導出或導入

3)用自己用開既精華素代替Triple white lotion,+Haba White Lady(精華素)

用我自己用開精華素浸濕面膜,感覺都好好,有光澤夠潤
會驚覺原來自己之前無配合導入機,同一精華素效果都好大分別





um....
但如果自己皮膚只適合用某一品牌skinare

只要自己用既無酒精成份、唔係gel狀就可以

部機我覺得最好係…佢唔霸道,你有自由去選擇適合自己既skincare去配合

當然我相信用晒同一品牌效果都好,因為可以互相配合

其實可以先去counter睇睇同試下,睇下當吸收新事物
睇完唔一定要買

但我上網睇其他評論,都係好評

上youtube羽翹有段片示範呢








Fans page仲有新blog. Click here--->








新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
iamtaisiu9@gmail.com







沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾