2011年3月2日 星期三

亞凡達


春天感覺避無可避

最愛冬天離我已遠了

感到我有淡淡愁緒嗎?哈哈

返來一星期,但我仍然無啦啦有jet lag,去到NZ適應到時間

返來後居然每晚8pm要睡,最遲9pm、10pm視作失眠

攪到我服侍完大少爺用餐後就趕住去Zzzzzzz

煮既晚餐都簡單為主,但湯又一定要煲呢

春天煲春湯,煲一個紫紅色既湯

有Beetroot、牛蒡、粟米、紅蘿蔔、南瓜去煲瘦肉,湯顏色好靚

Beetroot抗氧化效果好好架!我地要多飲呢!牛蒡排毒

湯既色同利賓納好似





煲緊時都靚




你睇,幾靚!呢杯係.............利賓納

晌NZ飲好多紅酒、返香港就飲好多利賓納,仲飲紫紅色既湯

飲得多會唔會變紅色版本既亞凡達?噢







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

7 則留言:


  1. 未來呢幾日冬天仍然陪住大少奶
    [版主回覆03/02/2011 13:32:00]哈!但係已經無左冬天個feel啊!

    回覆刪除

  2.   張相有加特別效果嗎????? 真係好紫啊........

    回覆刪除

  3. hi, 大少奶: 俾果間現XX國旅行社激到嘔血呀! 荒謬回應 回應荒謬

    回覆刪除

  4. 我都好鍾意飲湯架, 不過, 當然無你o甘叻叻啊, 我淨係識煲簡單o既咋, 好似青紅蘿卜粟米豬骨湯個啲咋.

    回覆刪除

  5. 我和你一樣哀愁,冬天個 feel 無咗,最討厭嘅春天來了!

    回覆刪除

  6. 呢個湯排毒清熱又抵脂絕對係食療的好選擇呀!果然係大少奶,連湯水都要襯番季節

    回覆刪除

  7. 我鍾意飲瓜瓜菜菜湯,唔鍾意飲藥材湯呢

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾